The pull.

image
Pulling hard.

The tall silhouette
Moving away
Towards the flash
Pulled compulsively
Like Icarus to Sun,
Wanting to touch
The fruit forbidden,
Supposedly sweet,
The pleasure
Inconceivable
Without seeming to care
About consequences
There
The thread tied tight
Around the being
Pulling hard.

P.S. I tried something new:A single thread poem; one which is a single line without any periods.
I dunno if it worked though. It might feel like a totally conundrum-y piece of writing. 🙈
It just felt kinda lyrical,the idea I mean. So.

Toodles!
~A♥~

Soul “sisters”

image
Innocence overload:Alexendra!
This piece is dedicated to Alex from Master of the game and Mistress of the game by SYDNEY SHELDON. She's a sweetheart. But naïve. Too naïve, maybe. Also,she's Eve's twin. The evil witch. Eve tries to kill her sister several times. But Alex being Alex,never realised. It's that hate. That pain. That sense of betrayal. And the beauty that they are.

An art in herself
A cry for help,within
A sweetheart living in oblivion
A shrouded being, akin
A beautiful specimen
Inside, out
Not a drop of malice
Not a doubt;no doubt.
Soul “sisters”:A joke
Unhinged bloke
Provoking fate
Unreal courses,take.

Toodles!
~A♥~

I am planning ahead.

I am gonna go off WP for a little more than a month. For the most PART,atleast. And the reason is what every teenager(or almost adult) has. The dreaded exams. Yes,I have my semesters coming. And they are fast approaching. Annnd, I dunno a single freaking thing from my course. *hides her face* I dunno what I am gonna do.
It’s mocking me like,

image
Yes. Exactly. -.-

I used to be intelligent some years back. It actually feels like a lifetime ago. Yes,so as I was saying, I used to be intelligent. Back in school. I used to top the school, teachers loved me, children envied me, parents adored me,mine and others’.( Mine still do.🙈) So, all in all, I was intelligent.
Now? Let’s not even start. It’s only been a few months more than a year. Yes,that’s all the time that has passed and I have turned into those stupid people who don’t want to study and so,they don’t. *sobs* College has made me dumb. Or maybe it’s just economic honors.*rolls her eyes*
It has made me a totally ,totally stupid person.

image
Can you believe that?!! I love books,afterall.*whimpers*

Sooo,I have decided I need to focus my attention on this stupid course and try to forget WP in the mean time. I know I will pop in now and then, but I am gonna be MIA for the most part.
I am gonna miss your work and awesome writings, and I am gonna post way less frequently than I do now.
I just hope you all will be here when I return. I have seen people lose their readers by the dozens when they go off WP even for very short spans of time. So,hopefully, I will still have all 1750 something of you here. Even the thought of losing any of you makes me be like,

image
Even worse.

I will try to post a few times during this time. And when I come back I will have a month off. So,I will catch up on your writings then.
Anyway, all the pending awards and tags? Apologies. I will try to do those when I return for good. 🙈
Annnnd,that’s it. I thought of informing this time before disappearing. That’s not fair to you.
Annd,no matter what,I adore you people. *blows a Kiss*
See ya! Whenever.(Hopefully soon)
I AM still gonna be present sometimes during the next week or so.
Have a blast,enjoy life, have fun on WP, AND don’t forget me.🙈💋

Toodles!
~A♥~

Feelings and understandings.

image
You're damn awesome! Ignore that shit.😌

Did you ever feel like something’s missing but had no idea what it was? Did you ever feel like getting out of your skin because it was so damn suffocating in there? Did you ever feel like smacking people just because they weren’t listening to what you had to say? Did you ever feel invisible? Did you ever feel like running away,far away? Did you ever feel like being a bird on a clear,beautiful day and just fly? Did you ever feel like no one understood you but you? Did you ever feel like throwing a plate, breaking a glass and spilling stuff without any reason? Did you ever feel like screaming at the top of your lungs? Did you ever feel like setting fire to everything around you? Did you ever feel? If yes,I just wanted to tell you that you’re not alone. There’s so many of us here. So many!You are not the only one. And you’re awesome. You’re brave. You’re strong. You’re you. You don’t need anybody. All you need is you. Only you. Ever.

Toodles!
~A♥~

15 word stories:#2-Autumn.

image
Beauty to eyes,desolation to soul.

                        Those wilting leaves.
                      That dilapidated trunk.
                     Them broken branches.
                            The rotten fruit.
                     The hopeless wanderer.

Toodles!
~A♥~